onsdag 2 juli 2008

onsdag kväll !

kom hem från jobbet för en timme sedan ungefär :)
idag har det varit en riktigt bra dag :)
fick stå vid min favorit karusell, lilla fritt fall :) så jag blev väldigt glad och gick dit med ett stort leende på läpparna i morse.
inget krångel heller, tack för det ! det behövde faktiskt jag nu !
det är så otroligt härligt att se barnens ansiktsuttryck när det pirrar så magen på dem :)
många fina stunder bjuds det på, och det tackar jag för :D

imorgon är det torsdag, sista jobb-dagen för denna vecka.
ska bli skönt med lite ledigt, har ju jobbat från lördag-torsdag då :)

jag undrar vart jag får stå någonstans imorgon..jag hoppas verkligen på lilla fritt, kaffekopparna eller sky tower !
dem känner jag mig mest hemma vid, så bara att hålla tummarna :D

jag måste även få skriva att guuuud vad söt hon är lilla julia, jocke o saras lilla tös :)
när stormen har lagt sig och dem har fått kommit in i sina roller lite mer så ska vi åka o hälsa på :) det ser jag fram emot !


nej hörrni, nu har jag inte tid med detta :)
sköt om er !

Inga kommentarer: