lördag 5 juli 2008

förlåt..

men vårat internet hemma har pajat :(
så därför har jag inte kunnat blogga.
men nu är jag hemma i boänge, så då passar jag på o skriver någon rad :)

lördag då som sagt idag.
markus har åkt till fjällen, och ska vara borta en hel vecka :( hur tomt som helst är det redan, fast han åkte i morse..undrar hur veckan ska gå ?
men om det blir som planerat så flyttar jag ut till stugan på storsjön på tisdag.
så det blir ju kanon det !
på måndag kanske vi ska åka o kolla på en hundvalp, mamma har äntligen hittat en som hon verkligen har fallit för :) hur bra som helst !

ikväll ska vi spela fotboll, vi är ett gäng som ska spela på jernvallen.
tjejerna mot killarna :P
lutar åt att det blir jag som ska stå i mål :) får vällan se hur det går..haha ;)
men det ska bli roligt, efter det så blir det fest, som förmodligen resulterar i en utgång på lobby :) jag längtar !

nu ska jag ner o prata med mamma :)
ha en fin helg hörrni !

Inga kommentarer: