söndag 6 juli 2008

sliten !

ja, idag är det riktigt slitet. lite här o var faktiskt !
har ont i kroppen efter fotbollsmatchen igår, kan nästan inte gå idag :P
sen så är jag sjukt sliten efter alla öl som jag drack igår..att jag aldrig kan dricka med måtta :(
nåja, smällar man får ta !
himla trevligt var det igår iallafall :)
vi förlorade iochförsig matchen, med 16-1..
men inte hängde vi med huvudena för det heller :P
vi körde på och fick till sist, när det var ca: 10sekunder kvar av matchen vårt MÅÅÅÅL !
som gjordes av torres :)
det målet var som en vinst för oss !
jag stod i mål också, var lite otäckt några gånger..grabbar skjuter faktiskt rätt hårt !
men det gick bra och jag är rätt så nöjd med min insats :P samt alla flickors insats med !

nu ska jag ta med mig lillasyster hem till mig, vi ska hyra film och mysa ikväll bara !
sedan kallar plikten imorgon :)

sköt om er !

Inga kommentarer: