onsdag 2 juli 2008

inte funnits någon tid..

till att blogga nu på två dagar.
jobbar ju mån-tors denna vecka, slutar vid 6 och när allt är klart sen med stängning av karuseller osv så är jag hemma vid 7 ungefär.
sen nu efter jag kommit hem så har det bara varit att kasta i sig lite mat och sedan gå o möta kussen för en promenad med henne o nova :)
och sen när man kommer hem från det så är man sjukt trött, blir endast en dusch och sedan bums i säng :P

dagen igår var den värsta på länge..
vill inte gå in på några detaljer, men det var inte roligt.
tur att det löste sig..

nu lär jag göra mig iordning för att sedan åka o jobba :)

btw, efter varje arbetspass så är det någon som får en bio-biljett, någon som utmärkt sig under dagen och gjort bra saker osv :)
jag fick en sådan i förrgår, därför att jag är så charmig med alla barn :D
det var riktigt roligt :P

skriver mer kanske ikväll !
ha det gott !

Inga kommentarer: