torsdag 24 juli 2008

åhh..

jag är så trött..trött som få !
idag var det en jobbig dag på jobbet..hur mycket folk som helst och hur varmt som helst.
där står vi i våra mörkblåa dräkter som är hur tjocka som helst och svettas hur mycket som helst ;P haha, nu blev det mycket utav "hur mycket som helst". men det är så sant som det är skrivet.
jobbar imorgon också, och då ska det tydligen bli varmare ändå. undrar jag hur det ska gå.
det får visa sig, dagen tar ju iallafall slut nångång.
efter morgondagens jobb så måste jag skynda mig hem för att duscha o greja o sedan öppna den första kalla ölen, för det nalkas utgång och det är riktigt taggat.
löningshelg o allt, då kan man inte ha annat än hur roligt som helst på kharma :)

på lördag ska vi till jeanette o andreas o busa lite med malin o oskar, vad som sker på kvällskvisten vet jag inte. blir förmodligen lugnt, för på söndag ska vi åka o hämta molly :D
gud så jag längtar efter söndagen nu :)
ska gosa sönder o samman med molly, hihi :)

nu blir det lite tv-tittande, och sedan hopp i säng !

ha en fin kväll !

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt! snart får ni valpen! :-) pusss!