onsdag 23 juli 2008

sunshiiiiine ;P

härligt med fint väder idag, sista dagen på den långa ledigheten också :) kanonbra !
jag emma johan o anna tog våra baden baden stolar och åkte iväg till öjaren, långgrundet.
markus köpte ett strand-kit för inte så länge sen med massor av roliga leksaker :P
så jag o johan började dagen med att spela lite tennis :) det var roligt, men jag var himla dålig..sen spelade han med anna, dem satte rekord :P 22 var deras o 11 var mitt o johans :P haha !
aja, vi for hem hem vid 2, då hade solen varit i moln alltför länge.
åkte hem till emma o satte oss i deras solstolar, för där var det då sol ! supervarmt !

vid halv 6 åkte jag hem, och nu sitter jag här :)
ska laga mat strax, markus kommer snart hem efter att ha varit på träning.
så jag ska börja steka lite pyttipanna !
markus får steka ägg när han kommer hem, för det är jag värdelös på :(

imorgon väntas det jobb, kommer nog bli roligt..eftersom det ska bli fint väder, då blir det mycket folk också, vilket i sin tur leder till att tiden går så otroligt mycket fortare :)
jobbar fredagen också, sen ledig lördag..ska försöka få ledigt på söndag också.
jag vill ju så gärna följa med och hämta lilla molly :)
imorgon måste jag ner på arken zoo för att köpa hundmat till henne, mamma o pappa är ute i stugan, så dem har ingen chans att åka in o köpa hundmat. så det fixar jag imorgon innan jag åker till jobbet !

har laddat hem sista avsnittet på säsong 5 nu också på one tree hill, det ska jag se på innan jag går o lägger mig..gud vad jag redan längtar till säsong 6 !
aja, nu har det blivit mycket strunt :P

dags att laga mat nu till världens bästa älskling !

Inga kommentarer: