söndag 27 juli 2008

redan söndag !

helgen har gått fort, precis som vanligt.
man hinner inte med så mycket, tiden bara rinner iväg.
men ändå, nu när jag tänker efter så har jag nog gjort en hel del i helgen.
vi kan börja med fredagen..

jag jobbade till klockan 6, kom hem vid 7, sprang genom duschen och sminkade mig, vi skulle ju ut lite senare :) direkt efter att jag kommit ut ur duschen så öppnade jag första ölen :) den var kall o den var riktigt god :D
josse o robin var här hemma med markus när jag kom, så det var riktigt trevligt !
emma kom lite senare, vi började dricka ännu mer o till slut så blev vi nog lite lulliga, tror jag :P
fia kom hon också, och efter henne så kom johan, micke o carlos.
vi satt o pratade o lyssnade på musik, hade det väldigt trevligt får jag lov att säga.
vid kvart över tolv knatade jag o emma iväg för att ta ut pengar, vi gick sedan kharma.
då var redan johan o micke där, carlos åkte hem tidigare på kvällen.
tiden inne på kharma gick snabbt, hann verkligen inte med mycket alls.
men det var trevligt. efter krogrundan så blev det hemgång.
blev en sväng in på sibylla för att köpa cigaretter som tog slut.
men sen så väntade både markus o sängen hemma på mig :)

lördag, vaknade ganska tidigt..och var seg sen gårdagen.
men markus ville åka o bada, så då gjorde vi det.
måste säga att det var en väldigt bra start på dagen, blev pigg o mådde inte alls lika dåligt.
och efter lite kramar o mys i vattnet så mådde jag helt plötsligt inte alls dåligt ;)
han är så himla go min markus, världens finaste är han !
senare på eftermiddagen så åkte vi hem till storasyster och hälsade på dem, lekte lite med malin o oskar :) så sjukt söta barn :)
jag sprang med i vattenspridaren med oskar i famnen, det tyckte han var riktigt roligt :)
kvällen avslutades på mulligans, markus o jag var där och åt med hans fotbollslag, dem hade lagfest. blev lugnt o ingen utgång, var hemma vid 11 tror jag.
vi kröp ner i sängen och kollade lite på tv innan vi slockande, båda två.

idag söndag så åkte vi o badade igen, josse o robin kom efter ett tag dem med :)
vi hade himla skoj, plaskade omkring i vattnet och spelade strandtennis :)
sen vid två ringde mamma, då hade dem kommit hem från stockholm, där dem hade varit o hämtat molly
vi åkte hem dit då, för att hälsa på molly o vara kvar där i några timmar.
molly är så himla söt, mycket sötare i verkligheten än vad hon är på korten, då förstår ni nog hur söt hon är eftersom hon var sjukt söt på korten också !
jag ska dit imorgon innan jag åker till jobbet, likaså efter jobbet :P haha !

nu sitter jag här i soffan, och kollar på film :)
ska mysa lite med markus nu, krama ihjäl honom ska jag göra :)

ha det så himla bra nu :)

Inga kommentarer: