fredag 27 juni 2008

tänk att..

det alltid är samma visa när man ska prova en bh !
man hittar aldrig en som sitter som man själv vill !
och nu när jag gått ner i vikt så är det svårare att hitta en, då jag inte riktigt vet vad det är för storlek jag har.
hur som helst, jag skulle köpa två, en svart o en vit..
men kom endast hem med en vit, som satt något sånär bra iallafall !
får ge mig ut på jakt en annan dag efter en svart !

ikväll är vi ett gäng som ska upp till högbo och sitta på filtar och dricka lite gott medans det är bangen :)
det känns som det kan bli riktigt roligt och givande, eftersom det är en massa gamla godingar som ska vara med, från skoltiden på murgårn :)
dock blir det ganska lugnt för min del, eftersom jag jobbar imorgon.
men något glas vin el. cider får det la bli ändå ;) höhö !
har redan varit på systemet och handlat :P

vet inte om jag skrev det i förra inlägget, men imorgon ska vi upp till jossan o martin och grilla :)
det var länge sedan vi träffade och umgicks med dem, så det ska också bli hur roligt som helst !

idag åker lillasyster till polen, med hennes bästa vän sandra och hennes mamma :)
dem ska gå på warzawa och autswitch ! (stavning..)
förstå vilken upplevelse !
sen så är det nog väldigt nyttigt att se också, allt från den tiden ser man nog med helt andra ögon när man varit där och verkligen fått sett hur illa det egentligen var.

igår iallafall, så drog jag med mig marie o sandra till järbo, där markus skulle spela sista matchen innan uppehållet.
vi satte oss på en bänk där det även satt andra bredvid oss.
rätt som det är så kommer en boll i full fart emot oss, jag säger att:
- den där tar jag !
men då kommer en gubbe som sitter bredvid oss och springer mot bollen (det är en liten slänt som bänken står i) och ska försöka stoppa den med foten. han lyckas inte riktigt utan svamlar till det riktigt ordentligt så han ramlar, sätter sig på bollen och verkligen studsar !
och där stod jag, bredvid honom..och kunde som vanligt inte hålla mig för skratt..haha !
guuud vilket gott skratt jag fick, skadeglädjen..enda sanna glädjen :P visst var det väl så :P haha !
ni skulle ha sett hur han såg ut..glasögon och grejer ! tur att dem satt kvar så han inte hade satt sig på dem :P

nu ska jag se lite på tv !

ha det kanon !

Inga kommentarer: