fredag 27 juni 2008

tjobidoba !

gissa om det var skönt att gå o lägga sig igår ?
efter att ha dammsugit sängen, tvättat alla sängkläder samt sedan strukit alltsammans, så var det som att lägga sig i..jadu, jag vet inte vad !
så himla skönt var det iallafall :) värt allt slit med det också :P

nu på morgonen så har jag strukit alla andra kläder samt hängt undan alla underkläder som torkat :)
så nu är jag kvitt tvätten för denna gång :)

imorgon jobbar jag, sen på kvällen så ska vi hem till jossan o martin o grilla lite :)
jobbar även på söndag, så det blir lugnt för min del :)
ser dock fram emot att jobba nu, då jag har varit ledig ända sedan i måndags :)
ska bli skoj o få träffa alla besökare som är så oerhört trevliga så man nästan blir övertrevlig tillbaka ;) haha !

nu ska jag springa genom duschen, sen ner på stan för att inhandla två nya brösthållare ;P haha ! vad fult det lät ;)
(läs BH istället) !

ha en skön fredag vänner !

Inga kommentarer: