torsdag 26 juni 2008

jag verkligen...

hatar när internetet krånglar !
under hela eftermiddagen har det inte fungerat..men nu helt plötsligt, ja då ska det till att funka !
när man redan hunnit suttis med tele2s kundtjänst i en halvtimme !
aja, nu fungerar det iallafall, och det är väl det som är huvudsaken :)

har faktiskt tvättat hela dagen, allting denna gång !
handdukar plus sängkläder !
så ikväll ska jag stryka alla påslakan och bädda rent i sängen :)
det kommer bli hur skönt som helst att krypa ner ikväll !
jag längtar redan ;)

ikväll har markus fotbollsmatch, sista matchen innan uppehållet.
den är i järbo och jag funderar på att dra med mig kusin nanni dit o kika lite :)
känns som om vi har en del att prata om nu..eller åtminstone hon !
ska ringa henne om en liten stund o se vad hon har för sig, bara hon inte jobbar till kvart över sju ikväll..*peppa peppa* ..

btw så önskar jag att jag hade en fungerande kamera så jag kunde visa er vad fint jag gjort på balkongen !
jag blir tokig över att inte ha någon..vi hade ju en sprillans ny, som vi på en fest tappade i golvet..så sedan dess har den inte funkat.
brukar få låna lillasysters kamera, så det är ju bra iallafall :)
vill ni läsa hennes blogg så kan ni göra det: www.marielofgren.blogg.se

nu ska jag gå o pussa på markus, för han kom hem nu !
ha de gött !

Inga kommentarer: