fredag 27 juni 2008

måste bara få skriva...


några saker som jag inte gillar ;P



  • folk som har blogg men aldrig bloggar !
    (tildis, tette m.fl.) jag som äääälskar att läsa era bloggar !
    men jag tycker om er för det ändå :P men blogga meeeera :)

  • folk som ljuger, fast dem inte kan ljuga. utan man ser på dem på en gång när dem ljuger.
    (då ska man inte heller ljuga, inte ens försöka.)

  • jag gillar inte heller när jag kan genomskåda en människa som inte talar sanning.
    (då ser jag hellre att dem klarar av att ljuga för mig, så jag slipper gå o grubbla på varför dem ljuger, och inte vågar säga som det är istället. iallafall när det gäller småsaker.)

ha nu en himla trevlig kväll !
nu ska jag inte skriva mer idag, har ju faktiskt bloggat en hel del idag :P

pusss !





Inga kommentarer: