måndag 9 juni 2008

tillbaka !

hej vänner :)
bättre sent än aldrig..hade faktiskt fullt upp igår, och i helgen så var jag ju i fjällen !

helgen i fjällen har varit hur bra som helst !
jag och mia har legat vid stranden hela dagarna och blivit solbrända :)
dock brände jag mig på tok för mycket på ryggen, så natten till i söndags blev det inte alltför mycket sova, åtminstone inte på rygg ;)

i söndags efter att vi kommit hem så åkte vi hem till mor o far o åt grillat !
det var riktigt götta !
sen åkte vi och hämtade en sax, för jag skulle nämligen klippa markus :)
det gjorde jag, och det blev faktiskt bra :) jag är riktigt stolt över mig själv !
när emma kommer hem och får se mitt resultat så blir hon nog också stolt :P
kanske att hon justerar lite, men det gör inget :)

ikväll är det sveriges tur att spela EM-match.
jag tror att vi ska se matchen på karma, det är inte klart än.
men förmodligen blir det så.

igår kväll var jag ute o gick med kusin nanni :)
hon är alltid bra, men också alltid knäpp !
hände en del lustiga grejer efter vägen, som ni kan läsa om på, www.tankeotid.blogg.se

jag o nanni som skulle åka o bada idag, men vad är det för väder då !! pissväder !
får hitta på något annat istället.

ne, hörrni !
roligt att vara tillbaka ! nu ska det bli updat oftare !

ha det gott !

Inga kommentarer: