tisdag 10 juni 2008

kusin, stan och fotboll !

har umgåtts med min kusin idag igen :)
jag gick dit idag på förmiddagen, satt på hennes balkong o mös lite.
hon noppade även mina ögonbryn, och guuuud vad jag verkligen avskyr det !
det gör så fruktansvärt ont, så ont att jag kan börja gråta.
usch, är det något jag hatar här i världen så är det det !
aja, nu är det gjort iallafall :) skönt !

ska skjutsa nanni till gävle lite senare också..
hon ska till ett par tjejkompisar och se på fotbollsmatchen.

jag o nanni gick även ner på stan och kikade lite..på vägen dit så mellanlandade vi i lekparken som finns i stadsparken :P
åh, gud så roligt vi hade :) vi blev verkligen som två som barn igen, som pånyttfödda :P
jag tror det gjorde både min o nannis dag :D hihi !

nu ska jag åka o handla lite !
hörs o ses !

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! Jaa guud vad roligt det var på lekplatsen! haha. såå kul att umgås med dej gumms! puss puss!