torsdag 5 juni 2008

helg !

nu mina vänner är det äntligen helg !
hur skönt som helst.
tidigt i morgon bitti så åker vi till fjälls. detta blir mitt sista inlägg förrän söndag/måndag.

idag var det en riktig hektisk dag i furuvik.
3 karuseller gick sönder inom loppet av ½ timme.
varav en karusell var min, lilla berg&dalbanan.
kompressorn gick sönder, så bromsen slutade fungera, så dem som satt i fick sitta o åka 6-7 varv, innan vi fick stopp på den. haha, vi var tvungen att handbromsa den manuellt.
det gick bra det också, men sen så fick jag stänga igen den karusellen.
helt sjukt vilken dag det har varit idag ! stressigt som attan !

nu jobbar jag igen på måndag, får se vad det blir för karusell då :)

nu ska jag sätta mig i bilen för att hämta lillasyster som varit på skolresa i sthlm.
sen så väntar sängen !

ha en kanon helg nu vänner !

Inga kommentarer: