onsdag 4 juni 2008

redan onsdag !

guud, tiden bara flyger iväg.
jobbade i furuvik idag och det gick bra !
skötte bara hoppborgen idag, sådet var hur lugnt som helst.
synd bara på en del bråkiga föräldrar..att dem orkar !

imorgon är det jobb igen, sen så är jag ledig fram till nån dag nästa vecka.
vet inte riktigt när jag jobbar.
men helgen kommer ju som sagt tillbringas i fjällvärlden.

ska bli himla fint väder, så jag ska passa på att sola en massa :)

måste bara få skriva ett stort grattis till emma !
om vad det gäller vet jag inte om jag får säga än..
men det kommer så fort jag vet om jag får berätta !

nu ska jag snart krypa ner i sängen !

hoppas ni mår bra allesammans !

1 kommentar:

Anonym sa...

men moget linda nu blev man ju nyfiken i en strut!!! ;) va roligt att det verkar gå bra på jobbet :)