onsdag 7 maj 2008

skönt att duscha !

när man varit o städat hos en gammal gubbe så är det alltid lika skönt att ställa sig i duschen och duscha av sig all dennes smuts !
tur att det inte var jag som hade badrummet idag :P hihi !

nu väntar jag på att klockan ska bli kvart i 5 så jag kan åka till hofors och jobba 3,75 timmar för att sedan åka hem igen och lägga mig i sängen o somna som en stock.
igår somnade jag innan 1o, det var riktigt skönt o bra, för jag var inte sååå himla trött i morse !
fast det är alltid svårt att lämna sängen precis när man vaknat, men då får man bita ihop bara :)

efter jobbet idag så åkte jag hem till boänge så pappa fick byta till sommardäck på min bil.
har ju åkt olagligt ett tag nu, hihi !
men nu äntligen är det sommardäck på ! jiho !

för övrigt så går jag och "hoppas" på hemskt mycket nu !
skulle verkligen vara roligt ifall något slår in snart ..
men det återstår att se helt enkelt !

nu blir det lite tv, sen ska jag fara !
ha det kanon !

Inga kommentarer: