torsdag 8 maj 2008

furuvik, here i come :)

kan man tänka sig, det gick vägen :)

jag ska bli en furuvikare !
det ska bli så skönt att få jobba där i sommar, bland massor av folk och liv o rörelse :)
något jag verkligen ser fram emot :)
och nu vet ni vad ni ska göra i sommar, komma till furuvik och åka karusell med mig :P

nu är jag riiiiktigt glad !
plus i kanten till mig och alla andra som blev utvalda utav nästan 4ooo andra sökande !

nu ikväll ska jag tvätta, mindre roligt.
men det behövs. så har man alla kläder rena till nästa vecka.
i helgen ska vi ju ändå ut till stugan, så då tar man ju bara med sig lortkläder eftersom vi ska sommar-städa osv.
sen så ska det ju bli otroligt fint väder också, så då ska jag se till att få lite färg, vill inte vara blek mer nu.
känns ju som om ingen ser en, att man är helt genomskinlig då någon går förbi en :P hihi !
nedå, riktigt så är det inte, men nästan :D

ha det nu så himla bra !
kramis från en vääääääldigt lycklig lindis !

Inga kommentarer: