tisdag 6 maj 2008

trött !

uh, jag är trött.
igår var det måndag, vilket innebär att jag jobbade dubbelt, först med mammas jobb o sedan inne i hofors :(
riktigt trött var jag när jag kom hem igår kväll, kröp direkt ned i sängen.
idag är jag egentligen ledig, men då dök det upp något annat som jag måste på klockan 17.
vi kan kalla det "gruppsammankomst".
och imorgon är det samma visa som i måndags. sjukt drygt !
på torsdag har jag iallafall ledig eftermiddag, det ska bli skönt !
sen helgen kommer att tillbringas ute på storsjön i stugan !
det ser jag fram emot tok mycket, ännu mer nu när det ska bli kanonbra väder !
städa och greja och välkomna sommaren där ute på prästholmen :D

nu ska jag göra mig iordning !
ha det !

1 kommentar:

Anonym sa...

ja hörde aldrig något mer, tror inte jag gav allt när de frågade mig frågorna, hon ställde hur mkt frågor som helst som inte jag var med på å ja bara stammade fram något som kom upp ihuvudet. Såå ja tror inte jag fick det tyvärr :S Tråkigt för annars hade vi ju kunnat samåka åså de är ju rätt så långt dit ;P Men du fick jobbet eller ?=)