tisdag 8 april 2008

tisdag

jobbade i järbo idag, hos en så himla söt tant som heter mary :)
riktigt go o rar gumma :)

kom hem för en liten stund sedan och har kommit ur duschen nyligen, skönt !

idag blir det bara lugnt.
eller jag o markus ska storhandla, det behövs verkligen nu !
sen ska vi laga mat, det blir wok :) sjukt gott !
blir kanske en sväng hem till jugasvägen också..

jag hoppas snart få tid över så jag kan träffa alla min gobitar som jag inte träffat på länge !
saknar att få skvallra lite o skratta som bara vi kan :)
det skulle sitta otroligt fint nuuu !

på lördag fyller henkan 18 :) markus lillebror !
så vi ska dit på kalas o sen så ska vi festa med henkan o gå ut :)
vet inte om vi blir här hemma eller hur det blir. det visar sig :)
roligt blir det nog iallafall :P

nu ska jag skriva en lista över mat som vi ska handla !
ha det så bra nu !

1 kommentar:

Anonym sa...

jälvar fyller han 18 år? helt sjukt de. tiden bara rinner iväg. när ska vii träffffffas då?
miss