måndag 7 april 2008

såå trött.

finns inte ord för hur trött jag är.
vi kom hem vid 8 igår kväll ungefär, då duschade vi o dona.
sen hoppa vi ner i sängen, och somnade innan 10.
och jag sov till till 11 idag..eller då ringde markus o väckte mig, har sovit mer än 10 timmar, och ändå är jag så trött.

vi har iallafall haft hur bra som helst.
en riktigt lyckad 50års fest har det varit !
vi satt o räknade lite på vad vi uppskattade festen att kosta, och det är nog runt en 80- 100.000kr.
3rätters middag på en fin restaurang som han hyrt hela kvällen, fri alkohol.
bara maten gick på runt en 40.000. det var ju nästan 80pers också.
aja, det var iallafall hur trevligt som helst.
han hade också hyrt ett band, soulbox. hur bra som helst var dem !
jag tror dem är lite halvt kända, spelar lite här o var i landet om.

lite mer än hundra mil har vi åkt också, på denna helg.
sjukt jobbigt har det varit faktiskt.
långa bilresor blir så enormt enerverande !
men hemma är vi och det är bra :)

nu ska jag duscha snart.
ha det bra !

igår, en kväll att verkligen minnas.
jag älskar dig markus, mer än vad ord någonsin kan förklara !

1 kommentar:

Anonym sa...

enerverande? vad är de för invecklat jävla ord? :)