onsdag 9 april 2008

skönt med onsdag !

jag älskar faktiskt onsdagar, dem är i mitten av veckan och det är inte alls långt kvar till helgen då :) så är det ju himla bra program på tv:n då också !
framförallt top model som jag brukar följa.

idag hade vi en enkel städning, hos en gubbe som får betala städningen själv.
så han ville bara ha hjälp med att tvätta fönstren och målningen i köket.
jag tror vi blev klara runt 11 tiden. åkte då direkt hem till mamma o pappa för att byta lort-trasorna till rena trasor för resten av veckan !

håller på att tvätta gör jag nu också, skönt att få undan lite tvätt. går så himla fort o bra när man tvättar 1 gång i veckan. hinner inte bli så himla mycket då.
så nu har jag rena kläder till helgen, som som sagt bjuder på 18års kalas osv.

måste även hinna med att träffa jeanette, hon fyllde år den 5:e när vi var i växjö. måste ge henne presenten jag köpt :) och såklart träffa småglina ;) sötnosarna !

håll tummarna !

jag älskar dig markus !

Inga kommentarer: