fredag 11 april 2008

efterlängtade fredag !

hade en kortstädning idag. blev klara vid halv 11.
kom hem i bra tid, så jag fortsatte städa här hemma :)
sen ringde nanni o frågade om jag vill ta en fika på stan, och det hade jag fakiskt tid med, så jag duschade o gjorde mig klar, sen vandrade jag ner mot stan :)
eftersom nanni hade hunden med sig så fikade vi på arken´s zoo. där får man ha med hundarna in :) riktigt trevlig o mysigt var det !

sen gick vi en sväng på stan, riktigt vårväder nu ju !
så var det ju en massa stånd och sånt också, köpte mig ett par fina joggingdojjor för endast hundralappen, vilket kap !

nu kommer markus hem snart, sen ska han iväg på träning.
sen blir det väl lite öl o grejer ikväll.
fast det blir lugnt, den riktiga festen är ju imorgon.

nu ska jag avrunda detta inlägg, men ha en fin fredag gott folk !

Inga kommentarer: