fredag 25 april 2008

fredag igen :)

tycker att varenda gång jag skriver så är det fredag :) eller åtminstone helg ;)
hur skönt som helst iallafall :)

har nyss plockat undan och strukit all tvätt ! skönt att det är gjort, har även diskat undan disken sen tacosen igår :)
nu är det verkligen en fredagslägenhet :)

ska snart börja göra mig i ordning.
vid 17.00 ska jag jossan o emma bowla :) det ska bli riktigt kul.
efter det så blir det mat på mulligans !
vad som händer efter det vet jag faktiskt inte :P
det återstår att se helt enkelt.

imorgon hoppas jag på tillbringa dagen på tildis, var för länge sedan vi sågs nu !
så det blir det till att hålla alla tummar o tår för :)

jag kan inte sluta tänka på guddan heller.
så himla tråkigt att hon har cancer, jag vill verkligen inte att hon ska gå bort.
vi får hoppas att den inte hunnit sprida sig så mycket så strålning eller något annat hjälper.

nu ska jag nog börja fixa mig lite !
ha en himla bra fredag !

1 kommentar:

Anonym sa...

söt du är gumman :) ska vi hitta på nånting idag? :D