tisdag 15 april 2008

engla, vila i frid !

det är fruktansvärt det som hänt.
en liten 10årig flicka har bragts om livet.
en oskyldig liten oslipad diamant inom fotboll.
jag finner inga ord för vad som hänt, bara att denna idiotiska man får avtjäna ett långt straff inom lås o bom, helst för alltid. men som ni alla vet så har sverige på tok på för milda påföljder.

mina tankar går till englas mamma framförallt, men även andra i hennes omgivning som stod henne nära.

vila i frid engla.

_________________
inte nog med det, denna anders eklund har även varit hemma hos mamma o pappa, i vårat hus i boänge.
min mosters man stefan, känner anders eftersom dem kört lastbil tillsammans.
så en gång följde anders med stefan hem till oss.
riktigt vidrigt !

nu ska jag fortsätta läsa en bok som jag fått låna av birgitta.
"bilden av pappa" heter den, en verklighetsbaserad bok som handlar om 3 systrar som blivit utnyttjad av sin pappa.

ha en bra tisdag !

Inga kommentarer: