söndag 13 april 2008

vilken kväll !

igår var vi hemma hos henke på kalas :) lillgubben fyllde ju 18 år :)
efter det så åkte vi hem till oss, och det blev en sjukt trevlig för-kväll !
hade så otroligt roligt, och det var himla mycket blandat folk !
det var, jag o markus, martin o jossan, ingela o johan, ingelas vän patricia, jimmy o robin, emma strandh och bästa tildis o saknade stäpo :)
det var hur trevligt som helst, och jag verkligen njöt av varje sekund !
det roliga höll till o med i sig inne på krogen, det är ju där det brukar avta och man splittras osv.
visst var vi splittrade, men jag o tildolainen hade sjukt kul som vanligt :))

igår var en sån kväll jag länge längtat efter !
alla mådde bra, alla hade roligt och alla gick ut ! till o med markus !
det var roooooligt !

nu har min älskling åkt iväg på fotbollsmatch !
jag sitter o kollar på oc ;) ovanligt !

senare i eftermiddag ska vi hem till jeanette, min storasyster :)
hon fyllde 32 år 5:e april, så vi ska dit å gratta henne o busa lite med världens sötaste tvillingar, malin och oskar :)
idag ska jag lära dem och säga moster linda ;) hihi !
dem kan säga linda, men jag vill att dem ska säga moster :) höhö :)

nu ska jag fortsätta se på oc :)

tack för en sjukt trevlig kväll igår, alla som var med o förgyllde den !

1 kommentar:

Johanna sa...

Går Malin och Oskar på Pinnhagen måntro? Finns ett par tvillingar där nämligen med samma namn! Söta å busiga :D fick dom inte att somna, nej nej de skulle retas å ta av mössan å vantar. Det måste ju vara dom, hur många tvillingar med samma namn finns det ?=) Va där och vikarierade förra veckan. Kraam johanna!