onsdag 16 april 2008

onsdaaaag.

jag har ingenting att skriva, en enorm bloggtorka har dragit sig över mig.
hur mycket jag än tänker på vad jag ska skriva så kommer jag inte på någonting alls.

pratade lite med emma idag, hon har ett litet större projekt på "g".
vi får hoppas på båda delarna, för båda grejerna är lika bra.
jag hoppas på en sak otroligt mycket för hennes skull, men en annan sak för min egen skull :)
min lilla stjärna som jag saknar och tänker på vareviga dag.

på lördag ska jag jobba på resultat, 4 timmar bara :)
markus ska ändå jobba då, så då kan jag lika gärna passa på också.
från 11 - 15.
sen på kvällen så ska vi hem till mamma o pappa som inte är hemma :P
haha nedå, men mina syskon är hemma och vi ska tillbringa kvällen med dem och min kusin robin o hans flickvän louise.
vi ska grilla lite osv :) kommer bli tokmysigt ! får hoppas på riktigt finväder bara !

nu ska jag krypa ner o läsa min bok !
hejpa !

Inga kommentarer: