tisdag 4 mars 2008

vad var det jag sa ?

har varit dålig flera dagar i rad nu..åkte hem från jobbet igår, var ett bra val eftersom jag har feber idag !
så sjukt drygt..jag hoppas iallafall att det inte håller i sig. feber brukar som tur är inte sitta i så länge på mig.

om allt går enligt planerna så åker vi nog till stockholm på fredag, med fia o peter. får vi låna pp såg o borr´s lägenhet så följer jag o markus med.
vi har inte riktigt god ekonomi för att sova på hotell, eftersom hela nästa vecka ska tillbringas i fjällen. känns som om det kommer gå en hel del pengar där.
hur som helst, en helg i sthlm kan bli riktigt bra ! skönt att göra något annat än att vara hemma en helg. blir lite shopping osv !

riktigt fint väder är det idag också. hade jag varit frisk skulle jag gå ut o ta en promenad.
konstigt är det ändå hur vädret svänger..ena dagen snöar det o andra dagen så är det solsken o rena rama vårvärmen.

nu medans jag inte har något annat att göra än att vara sjuk så ska jag följa tildis råd att ladda hem one three hill. den serien skulle tydligen gå att jämföra med oc :P så jag ska nog börja se den tänkte jag !

sköt om er o ha det så bra !
kram från sjuklot !

Inga kommentarer: