tisdag 4 mars 2008

en del trams i brist på annat.

tänkte att jag skulle skriva lite mer här idag..men så fort jag fick upp detta tomma inlägg så försvann allting jag hade tänkt skriva.
så jobbigt när det blir så.

jag har inte gjort någonting alls idag..bara varit hemma o tagit det lugnt i soffan.
druckit en hel del koppar med te också. jag har blivit en riktig te människa på sistone.
det är bra, bättre te än kaffe.

på tv:n nu är det deal or no deal. det är rätt bra faktiskt, roligt att se på !
man hoppas ju alltid på att dem ska vinna mycket pengar..men oftast så blir det inte så himla mycket eftersom alla tycks bli så pengakåta så fort några av miljonbeloppen finns kvar.
jag själv skulle säkert också bli det. men liksom tanken ändå på att tanka nej till hundratusentalskronor bara för att något av dem tre miljonbeloppen finns kvar. det är ju helt absurt egentligen. men ändå, finns chansen att bli miljonär så gör man väl allt för att ta den chansen också ? å andra sidan så är ju 100.000 - 900.000 mycket pengar också, otroligt mycket pengar för att vara riktigt ärlig. men om sagt, det slutar oftast med att dem som tävlar går hem med svansen mellan benen.

för övrigt är vår nya dator väldigt bra också, jag trivs himla bra med den. såg ju hela fjärde säsongen av the OC på datorn, mycket bra bild !
håller på att ladda ned första säsongen av one tree hill nu också.
jag sa till mig själv att när jag sett klart OC så skulle jag aldrig mer börja se en serie igen. man blir ju helt fast, fängslad på något vis. men se så bra det gick, jag höll mig några dagar iallafall. bättre än ingen dag ! haha.

blev några rader detta inlägg..så nu ska jag ge upp.
roligt att ni läst detta trams iallafall ;)

Inga kommentarer: