måndag 3 mars 2008

måndag.

helgen är slut, jag är slut..jag tror jag håller på att bli sjuk.
har lock för båda öronen och har ont i kroppen, samtidigt som jag svettas så fort jag gör minsta lilla ansträngning. inge roligt alls.
men om jag ska till o bli sjuk så vill jag bli det nu, inte nästa vecka..för då är vi i fjällen hela veckan !

i fredags så blev det lite fest, tildis o sanna överraskade oss alla med att komma hem :) jag visste dock det i förväg men det gjorde inte så mkt, för jag blev glad över att se dem ändå !
vi drack o pratade lite här hemma innan vi sedan gick till kharma, och det ska vi nog inte ens tala om...
i lördags så kom jimmy,marie,mickis, robin o lousie hit..vi såg på melodifestivalen o drack lite götta :) vi hade jättetrevlig o kvällen blev lång som vanligt :)
igår, så såg vi på film. wrong turn 2..sjukt äcklig film ! riktigt läskig, eller brutal kanske är det rätta ordet att använda. äckliga mutanter som utplånar människor !
aja, vi lyckades äntligen hyra en skräckis som var bra ! första gången på många gånger faktiskt !

ska jobba idag, från halv 6. får inte jobba från 13 denna vecka. blir så trött på detta ställe, allting är olika varje dag. och ingen vet någonting heller. fråga men den ena så får man till svar att man ska fråga den andra osv..
låt det bli april nu så jag slipper vara i behov av resultat.

nu ska jag gå o duscha och hoppas på att mitt tunga huvud blir bättre !
sen om jag orkar ska jag kila ner till åhléns o se om jag kan hitta några fynd på deras utförsäljning.

tack o bock.

Inga kommentarer: