fredag 1 februari 2008

fredag.

redan helg igen :) skönt tycker jag såklart :)
igår städade jag hela dagen med elisabet, sen var det bara att skynda sig hem o fara till banken, hade tid där halv 4. efter det åka tokfort in till hofors o jobba sista kvällen för den här veckan :)
sjukt stressig dag !

idag då..ställde klockan på 09.48 eftersom våra bästa år börjar 09.50.
tror ni jag fick se det då ? neee, tvn krånglar så ibland har vi bara dem marksända kanalerna ! jag blir tokig. men jag klev upp då o tog vara på dagen istället :) sjukt bra !

tildis o terris kom förbi ett tag, vi pratade och såg på massa kort som är ganska nytagna :P
haha, varför blir man aldrig förvånad över vissa kort ? sjukt fula på en del ju !
tildis tog några som hon ska lägga in på sin dator i norge :)
massa kort på bl.a alkis-lindis o stalker-terran ;P hahaha !
btw, på söndag far hon tillbaka till norge. ej bra o ej roligt !

ikväll ska jag o markus till fia o peter, dem ska bjuda på tacos :)
sjukt trevlig ska de bli :)
imorgon är det kalas här hemma för mig, släkten som är värst kommer på besök ;P hihi !
sen på kvällen kommer jimmy, mickis, robin o louise :) då blir det lite partaj ! det ska bli roligt också :D

nu ska jag göra mig iordning, sen hem till mor o far en sväng igen !
ha en fin helg nu !

förresten, 7 ½ år för mig o markus idag :)
det blir bara bättre o bättre det här :)
jag älskar dig bebis !

Inga kommentarer: