onsdag 30 januari 2008

nu kommer vintern !

fy vilket väder det är ute idag !
nu vill vi inte ha någon snö, jul har det ju varit redan !

städat idag med elisabet på förmiddagen, blev klara halv 12 ungefär.
sen var jag tvungen att åka hem till mamma o pappa o gå ut med hunden..och nu sitter jag är hemma i boänge och väntar på att klockan ska bli kvart över ett, ska hämta marie ifrån skolan då. jag skjutsade jimmy o marie till skolan i morse eftersom det var sådant tråkigt väder.

markus har jour den här veckan också, så inatt tjugo i tre ringde klockan..
då hade det varit inbrott på sörbyskolan i gävle. så markus då trött som han var fick åka dit o laga lite rutor :P usch. men han var väl hemma igen vid 4 ungefär tror jag.

nu ska jag ner o se på våra bästa år innan jag ska hämta marie.
sen ska jag ringa tildis, ska hem o duscha o dona innan bara.

hejhej !


Inga kommentarer: