tisdag 29 januari 2008

tisdag.

skönt att det redan är tisdag..vill att det ska bli helg nu.
är så trött på att bara jobba 3,75h om dagen. sjukt drygt !

jo btw så har min mobil varit på vift sedan i fredags..vet inte hur den kom bort från mig, men den hamnade iallafall i någon annans händer.
den är inte så speciellt fin heller..spricka i displayen och mycket repig.
fick spärra både abonnemanget o själva telefonen..var väl då personen i fråga inte fick någon användning av den. nu är den hos mig iallafall, så nu går det att nå mig.
började funka först idag efter att jag tagit bort spärren hos kundtjänst.

maffia festen var helt okej..var dock lite seg, hade svårt att börja om..
men till slut så kom vi väl igång både jag o markus.
sov sjukt länge på söndagen, riktigt skönt !

i helgen så är det inte så mkt planerat, jag ska ha kalas för släkten på lördag, sen på kvällen så kommer jimmy, mickis, robin o louise hit. ska spela lite poker o dricka gott :)

nu ska jag ut o gå en prommis !

Inga kommentarer: