fredag 25 januari 2008

tusen tack :)

jaaa, verkligen..tusen tack för alla grattis ringningar o sms :)
så roligt att det är så många som kommer ihåg :)
ett sms måste jag verkligen säga utmärkte sig lite, så det ska jag dela med mig av :

timme är slagen till födelsedagen.
grattis min diamant..21 år är ju briljant :)
ikväll är det ingen som taren, för ikväll är VI kung i baren.
grattis mitt hjärtegull, du är värdefull :)
/ halvvilda matilda

såå himla sött o otroligt roligt att läsa :)
visste inte att du var så påhittig :)
sjukt glad blev jag iallafall :)
love u !

nu väntar jag på att alla flickor ska komma :)
ikväll ska vi ut o göra stan :D

tack för att ni finns alla underbaringar !
ni är guld värda !

tack o hej födelsedagstjej ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

nemen visste inte att du har fyllt år!:/ Grattis i efterskott iaf då:D kram / Johanna

Anonym sa...

nemen visste inte att du har fyllt år!:/ Grattis i efterskott iaf då:D kram / Johanna