måndag 4 februari 2008

måndag

redan måndag..sjukt tråkigt..
jag håller förövrigt på att bli sjuk. jag är tung i huvudet o kallsvettas om vartannat.
tog ledigt o bytte dag idag..kände inte för att sitta o ringa o må på det här viset.

helgen har varit kanon, i fredags var vi hemma o fia o peter, åt tacos o spelade buzz :) drack även någon öl :)
i lördags hade jag kalas här hemma, det var jättetrevligt ! senare på kvällen så blev det fest. jimmy robin mickis o louise kom hit, spelad poker o hade allmänt roligt. det blev en hel del skratt vill jag lova :) det måste göras om snarast !
helgen bjöd inte på utgång vilket känns oerhört skönt. sparade massa pengar på att vara hemma o hade det himla kul kan aldrig vara fel.

nu ska jag snart börja göra mat, markus har träning..
sen efter maten ska jag krypa ner i sängen !

Inga kommentarer: