torsdag 17 januari 2008

fredag igen..en tråkig fredag..

ja fy då.. jag ska snart iväg o jobba, börjar 16 o slutar 20..då lär jag skynda mig hem, så jag inte missar så mkt av let´s dance :)

om jag orkar så ska jag iväg till katta, sandra o resten av gänget..dem ska festa, eller det är rättare sagt "hejdå" fest för lisa som drar till australien på söndag :)

jag ska ju dock jobba imorgon också, så jag ska vara nykter, eller det kanske blir nån öl ;)
om en vecka fyller jag 21..sjukt tråkig ålder..får hoppas festen blir till den bättre än åldern ;)
i december eller januari så åker vi till thailand också..ska vara borta i fyra veckor..
inget är dock bokat, har inte hittat det priset vi riktigt vill ge än.. det går att hitta en flygstol för lite under 10,000:- ..så vi letar för fullt efter det, får boka när vi hittar något bra :)
varför ska kärlek vara så svårt för ?
jag o markus har det så otroligt bra, jag vill att alla ska kunna ha det lika bra som vi har det.
men istället så tar det slut här och där, och en annan blir kluven eftersom vi haft så roliga och fina stunder tillsammans..något som aldrig kommer bli sig likt igen..
det är ju en del av livet det också, så det är ju bara att acceptera o gå vidare..köra på som vanligt, och hoppas att man själv inte behöver gå igenom något sådant, och självklart
finnas där för sin/sina vän/vänner o stötta den/dem.
btw så har jag blivit riktigt duktig på att blogga tycker jag :) skriver riktigt ofta nu ju ;P
men här tar det slut ;P nog för idag !
ha en fin helg nu vänner o läsare :)

Inga kommentarer: