torsdag 17 januari 2008

en vecka kvaaar :)




nu återstår bara en vecka kvar till tildan kommer hem :) såå himla bra o viktigt :)


det är så himla roligt att ha något att se fram emot :)




idag åker markus, eller han åker nu på eftermiddagen..så jag träffar honom inget mer idag :(
ledsen i ögat :(
den här helgen kommer bli så himla långsam o tråkig.. ska jobba idag, imorgon o på lördag..sen är jag ledig på söndagen, enbart för att det tydligen är stängt på då..så det måste ju vara hemskt lite att göra om dem tvingas stänga nån dag osv..

vid halv två ska jag åka o besiktiga audin ..lite smådrygt, för jag missar mer än hälften av våra bästa år :( får se repriset imorgon bitti istället ! men neeej, jag kommer ju missa det också, ska ju ut å gå med hunden åt mamma o pappa, för det åker bort idag !! gaaaah !
det är ju så himla spännande nuuuu..

tiiiiiildis, the notebook !? går den att hyra ?
jag skulle vilja se den idag i min ensamhet :P


jag bjuder också på två otroligt sköna bilder ;)
tack för mig !






3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare Linda!
Om du menar fimen "the notebook" så finns den att hyra på videohallen, där har jag hyrt den iaf :D
Hoppas allt e bra!
Kram//Emma

Anonym sa...

The Notebook finns att hyra på videomix iaf :D De e juhe en sjukt bra film som man kan se om å om igen, å alltid lika bra :D
Kram //Emma

Anonym sa...

hej emma :)
åh, vad bra :) tack så mycket, då får jag hyra den ikväll :) hittade inte på den igår, fick bli en annan istället :P
ha det så bra !
kramis !