söndag 20 januari 2008

ledig idag :)

guuud så skönt det har varit att vara ledig :) har iochförsig inte gjort mycket alls, gått i morgonrock mer el. mindre hela dagen :P
det är först nu jag har duschat o blivit människa igen :)

igår jobbade jag från 11 till 16. gick rätt bra, tiden gick fort :)
efter jobbet åkte jag till markus farmor och hjälpte henne dra fram spisen.
som tack för det fick jag 100kr och semlor från hansens bageri :P
hon är så snäll markus farmor.

for sedan hem en sväng innan jag skulle åka igen..hem till mamma o pappa o äta mat :)
det var gott :) sen så åkte jag hem, väntade på matilda som kom hem från norge igår :)
hon skulle egentligen kommit på torsdag i veckan, men kom redan igår :P
jag tildo o hanna drack öl o vin här hemma till klockan 2 el så tror jag :)
satt o pratade o hade det himla mysigt :)
gick o lade mig lagomt berusad och somnade med tv:n på..så i morse vid 10 när jag vaknade
var den fortfarande på ! haha !

vid 9 kommer markus hem, det ska bli skönt att få hem honom..så himla tråkigt att sova själv :(
speciellt under det jättestora täcket som det är kallt under på den sidan han sover :( rullar man över dit så fryyyser man nästan :) hihi ! ikväll blir det mys o kramkalas !

25:e blir det partaj :) jag läängtar så nu..har inte varit ut på evigheter ! känns det som :)
sjukt roligt ska det bli iallafall :)
iiiiiiit uuuuul ;D

nu blir det lite mer tv :P
tack o bock !

Inga kommentarer: