måndag 10 september 2007

helt sjukt !

jag börjar tro att jag är synsk, det börjar bli obehagligt faktiskt..

i förrgår hyrde jag o markus en film..world trade center, av någon anledning fick jag för mig att den skulle gå på tv..myckt riktigt, igår gick den på tv. utan att jag hade en aning om att den skulle gå..jag kände det på mig..
i morse vaknade jag vid 8..kände att jag förmodligen skulle få ett sms.. hmm, ja..och vad händer..det plingar till i mobilen å jag får ett sms..
nu ikväll.. skulle jag logga in på internet banken..klickade där man ska logga in, fick känslan av att sidan inte skulle funka.. såklart, den funkade inte..tillfälligt fel..
alltså jag blir tokig.. det är helt sjukt !
det var en till grej också, men den kommer jag inte på nu..jag berättade 3 saker för katta idag.. dem två förutom den sista nu om internet banken..
aja nog om det nu..

andra jobbdagen för denna vecka är avklarad, skönt. bara onsdag o torsdag kvar nu, sen helg igen :) det går så fort !
jag o katta har börjat fördrivit dagarna med att sänka skepp :P så det är bra ;) och roligt :D synd bara att jag förlorar :P höhö :)

nu ska jag se klart top model finalen :)
sen sova, så gonatt på er !

Inga kommentarer: