lördag 29 september 2007

helg igen !

alltid lika skönt med helg :)
marie sov här inatt, hon skulle upp tidigt idag, var något med skolan. dem skulle till lager 157, bussen gick 9. så då sov hon är så hon hade närma till bussen.
inte alla lördagar jag är vaken halv 8 inte:P haha !
markus är o jobbar idag också..sen mot kvällen ska det väl bli lite fest, gunnar på markus jobb fyller 60. roligt att gruntman o tina ska vara med :D wiho !

förra helgen tillbringade vi i fjällen tillsammans med jimmy o mickis ! det var jätte trevligt :)
var på en del utflykter på lördagen :) sen tok fest på kvällen ;P

på måndag börjar jag jobba med mamma. vilket innebär att jag kommer synas mer !
inga tider från 13-21 något mera :) bara två kvällar i hofors numera :P yeeees !
förövrigt så har jag jobbat dubbelt 3 dagar av 4 denna vecka, halv 8 till 9 på kvällarna :( fyy ! jobbigt ! men det blir pengar i slutändan :D

det är först nu jag verkligen börjar förstå hur mycket jag saknar emma..
min emma som jag alltid hade vid min sida tidigare..
det är tomt o jobbigt utan dig gumman !
kom hem snart !!

nu dusch !

Inga kommentarer: