fredag 19 oktober 2007

härliga fredag :)

äntligen fredag efter en jobbig arbetsvecka ! blev inget jobb idag, gubben vi skulle städa hos öppnade inte, så det var bara till att åka hem :)
rätt skönt faktiskt :)

usch vad dålig jag är på att blogga, men jag känner att jag inte har någon ork. så därför blir det långa mellanrum mellan gångerna. kanske ska bättra mig lite ? vi får se :)

ikväll ska vi upp till jossan o martin :) dricka vin o grejer :) riktigt roligt ska det bli :)
var ett tag sedan vi umgicks med dem :)

nu om ett tag ska jag o jossan åka till valbo osv :) det ska bli roligt också :)
resten av helgen är oplanerad .. :)

förövrigt så är det ett väldigt stort projekt på gång, fast som är vääääldigt hemligt än så länge.
får se när man kan berätta om det..det får visa sig :)

nu ska jag duscha, trevlig helg !

Inga kommentarer: