måndag 10 september 2007

slut på helgen som har varit den underbaraste..

började med att jag var ledig i fredags, hade lite ärenden att göra på eftermiddagen :)
på kvällen bar det av till katta, där det var kräftskiva ! riktigt trevligt !
tog en taxi därifrån vid 1, gick ut på kharma där markus o dem var :)
blev efterfest till klockan 5, sen så somnade jag o markus vid 6 ungefär.

lördagen, jaa..vi vaknade runt 2. åt frukost å åkte sedan hem till jugasvägen :)
tvättade nya bilen osv :)
sen for vi hemåt å bara ägnade oss åt varandra. det fanns varken tid eller rum, bara vi två i det "nuet". att få visa varandra hur mycket man verkligen älskar varandra är så otroligt härligt !
jag förstår inte hur man kan må så bra utav en person, markus är min andra hälft, min självfrände som jag vill dela resten av mitt liv med.
en underbar kärlek.
kvällen avslutades hemma hos holmgren, kollade på sverige - danmark !

söndagen, jimmy o mickis kom förbi, kollade på alla idol avsnitten..sen åkte vi hem till mamma o pappa å hälsade på dem o gosade lite med guddan :P
lagade wok emot kvällen o hyrde film, låg o mös i sängen o bara var !

helgen har varit underbar, ser fram emot helgen som kommer, den helgen ska det nog bli nyktert ! markus har jour också kom jag på !
men först lär man ta itu med arbetsveckan, usch o fy o blä !

nu har jag skrivit mycket, ni har duktig som har orkat läsa !
nu ska jag ge upp :P
ha det så bra !

Inga kommentarer: