söndag 15 juli 2007

öl hårklippning o vattenfall :)

igår var vi hemma hos matilda, jag emma o sanna :) riktigt trevligt :)
vi drack alkohol o spelade vattenfall :) sjukt roligt :P
emma klippte även matilda, vilket blev himla bra :)
kvällen avslutades på marquee, sjukt mycket folk å himla trevligt :)

idag har jag inte gjort något alls, varit hemma o bara slappat.
emma åkte tillbaka till oslo idag..hon börjar ju jobba imorgon..så nu dröjer det ett tag innan man får träffa den stjärnan igen :( buhu.

imorgon klockan 8.15 ska jag och markus ta spruta, mot hepatit A, inför thailandsresan.
lite nervis nu faktiskt, jag tycker inte så mycket om sprutor.

å nu har man en dryg arbetsvecka framför sig :(
på lördag är det dags för bröllop :P me and tildan som servitriser :P höhö :P
det ska bli rooooligt :D
nu ska jag göra mig iordning för kvällen och invänta beck :P

tack för en fin helg !

Inga kommentarer: