fredag 13 juli 2007

ääääääntligen !

min dator har kommit hem till mig igen :)
den rasade ihop stackarn, så nu har han varit på lagning hos vibban :)
han har lagt in himla mycket nytt, dc++ till exempel :) tok bra !
när datorn pajjade så försvann både min och markus mapp..vilket innebär att all musik, men det värsta av allt ! att ALLA mina bilder är borta !
fy vad jag avskyr datorer egentligen ! blä för dem !

i eftermiddag åker jag o markus ut till stugan, till mamma o pappa, tillsammans med jimmy marie och mickis :)
imorgon hoppas jag på lite vin o kanske även hårklippning med de bästa o finaste flickorna :)

emma, bäst i test !
fia, bättre får man leta efter !
tildis, så himla glad för att vi hittat tillbaka till det som förr var så himla bra ! vi är på gång !
terran, min lilla terribärry :P hihi ! sjukt bra !

jag kan rabbla så många, men ni får mig verkligen att må bra !
love to you guy´s ;P

nu se klart våra bästa år :)

1 augusti 07, sju fina år med markus ! ett år som förlovade !
kärlek !

Inga kommentarer: