torsdag 19 juli 2007

sjuk

ja, jag har faktiskt blivit sjuk..fatta man ju nu när det äntligen har blivit fint väder.
aja, bara att bita ihop det.

är ledig ifrån jobbet imorgon iallafall, sen så jobbar jag bara nästa vecka mån-torsdag. sen 30:e och 31:e med mammas jobb. 2 flyttstädningar. ganska drygt faktiskt..men det är ju pengar.
sen så är jag ledig tills det närmar sig thailand. 3 veckor kvar på lördag :) sjukt nära nu !
lääääängtar såååå :)

ikväll ska jag nog träffa tildis, vi måste ju planera serveringen på bröllopet på lördag.
sjukt nära till dess också. börjar bli pirrigt nu ! oja !
måste åka o kolla om jag hittar något vitt att ha på mig upptill. har ett par svarta jeans iallafall, så det är bra. löser sig nog det där också :)

har faktiskt städat här hemma på morgonen nu..det behövdes känns det som.
skönt att det är gjort nu iallafall, bara sovrummet kvar, men det är inget akut, det kan vänta någon dag. kök toa och vardagsrum är klart iallafall :) pjuh !

det blir nog lugnt i helgen iallafall, måste ju vara pigg till på lördag :) å markus går på jouren imorgon också, så det lär bli lugnt för honom också.

i söndags beställde vi en digitalkamera, sjukt bra är den :) så nu kanske man ska fixa sig en bilddagbok också :P haha ! nedå, men roligt som sjutton för nu kan man börja dokumentera alla fester :) jeeeey !

nu ska jag bara vänta på att våra bästa år börjar :) sen så blir det soffan för min del.
ha det gott !

Inga kommentarer: