lördag 18 oktober 2008

lördag !

äntligen helg !

denna helg blir helt nykter för mig !
ska inte förtära en droppe alkohol heller. ska bli skönt ! att kunna få vakna imorgon utan att känna ett tungt huvud som bultar och ha en mage som det bara gör ont i :)
idag sov jag o markus till halv 12 tror jag. det är rekord för mig på ett himla bra tag.
nu för tiden när man går upp sex varje morgon och går o lägger sig vid samt slår av tv:n kvart över nio på kvällarna så är man väldigt pigg på mornarna redan vid nio, även då man har sovmorgon.
visst är det skönt att ha fått in en rutin, men jag vill kunna sova länge på helgerna, det är ju såå skönt :)

igår bjöd vi hem fia, peter o johan på lite tacos :)
mumsade i det medans vi såg på idol ! en lugn o trevlig fredag med andra ord.
var även hundvakt åt molly eftersom mamma o pappa var och åt thaimat !
så jag var chauförr åt dem också !

ikväll ska vi nog hem till fia o peter o spela lite spel o bara ta det lugnt också.
markus ska jobba imorgon, och jag ska nog ta cykeln o cykla hem till jeanette, andreas malin o oskar :)
spendera söndagen där tänkte jag :)

nu ska jag återgå till tv:n !
sen om ett tag så far vi nog hem till fia o peter !
ha en fin kväll !

Inga kommentarer: