söndag 19 oktober 2008

jaha ..

då har snart hela söndagen gått också. tråkigt !
vaknade vid nio i morse, gick upp då och åt frukost.
sen tog jag det lugnt i soffan hela förmiddagen, klockan tickade på och vid 11 ställde jag mig blöt.
åkte sen hem till boänge en sväng.
markus jobbade idag, men kom hem vid 3 ungefär.
då åkte vi hem till familjen på jugasvägen, spelade lite basket. samt att elisabet bjöd på sjukt god chili concarne :) tack så mycket för det :)
efter maten gick vi med söta walle (hund), en ganska lång sväng. tokskönt !
och nu är vi hemma, slappar i soffan o ser på tv :)
kommer bli ganska tidig kväller idag känner jag på mig. måste ju ladda lite granna till morgondagen då det nalkas ny vecka och ny arbetsdag. suck !

igår var vi hemma hos fia o peter, spelade lite spel och såg på ace ventura :)
en helt nykter lördag med massa annat götta istället :)

nu snart ska vi ta tag i thailand också, göra en resplan så vi vet hur vi ska resa när vi är där nere.
inte så himla långt kvar nu ju. endast tre ynka månader. och så fort som tiden går nu så kan man ju säga att det är i morgon vi ska åka :P haha !

nu ska jag göra pastasallad som vi ska ha till lunch imorgon !

sköt om er fina vänner !

Inga kommentarer: