tisdag 2 september 2008

one tree hill !

idag när jag kom hem från jobbet så kastade jag mig ner i soffan framför datorn för att se om one tree hill var nedladdat :)
det var det och jag kollade på det med en gång :) gud vad bra det var, och nu äntligen vet jag vem lucas gifter sig med, som jag väntat och längtat efter det svaret !
och rätt tjej blev också tycker jag :) wiho !

helt sjukt vad bra jag trivs på jobbet :) det känns som om jag o ida verkligen funnit varandra, gud vilken toppen tjej det är !
hon har lärt mig allt hon kan och hon pushar och stöttar in i det minsta !
en riktig klippa är hon !

nu ska jag berätta om den där roooliga saken som jag skrev om för någon dag sedan :)
innan vi köpte ny dator så hade vi en gammal skrutt, och anledningen till att vi var tvungen och köpa en ny var såklart för att den gamla pajade, riktigt ordentligt.
den blev helt låst och allt som fanns i den gick förlorat.
tills för någon dag sedan, när en vän till oss tog sig an datorn för att se vad han kunde göra för att på något vis kunna få tillbaka alla tusentals foton som vi hade i den. alla bilder från thailand och vice versa.
han lyckades fixa det och äntligen har vi fått tillbaka det som vi trodde blivit förlorat :)
jag är superglad !

bjuder på en thailandsbild bara för det ;P


Inga kommentarer: