söndag 15 juni 2008

redan söndag !

men det gör ingenting, emma är hemma och jag känner mig hel igen ! så då får det vara vilken dag det vill för mig, för nu är hon hemma i tio dagar :D min andra halva !

igår hade vi riktigt trevligt, vi gjorde oss i ordning och såg på fotbollen samtidigt, sen gick vi till johan (palmberg) och fortsatte festen :)
vi gick ut på lobby och träffade mycket härliga människor, som man inte sett på länge !
idag mår jag faktiskt rätt okej, är lite seg men inte som jag brukar vara :P
vi knäppte lite kort också, så så fort jag lagt in dem på datorn så ska ni också få er en titt :)

idag tänkte jag lura med mig emma till österfärnebo och kolla på fotboll, markus spelar :)
och vi har nog inget bättre för oss än att åka och kolla :) så det ska bli roligt, prata igenom gårdagen och analysera den lite ;)

ha det så himla gott nu !

tack niklas för att du är en så otroligt fin vän !

Inga kommentarer: