fredag 13 juni 2008

fredag den 13:e !

idag är det studenternas dag :)
jag minns när jag var student, gud vilken underbar dag det var !
så fantastiskt roligt samtidigt som det även var lite sorligt, att veta att nu skulle man skiljas åt och vissa skulle flytta hem till sitt liksom.
hur som helst, studenten var riktigt lyckad och i och med det gjorde de det lättare att sedan skiljas.
jag hoppas att alla som tar studenten får en minst lika lyckad dag som vi hade, när vi tog studenten för 2 år sedan.

grattis till alla studenter, framför allt kusinerna robin, christoffer och niklas !

nu väntar jag på att fia ska ringa, vi ska ner på stan först och köpa lite blommor, sedan ska vi vandra vidare till stadsparken.
ikväll blir det lugnt, jag ska jobba imorgon från tjugo i tolv till tio över fyra.
men sen så slår vi på stort, emma är hemma och det är fotbolls em, sverige- spaninen !
känns som om dagen imorgon kan bli riktigt lyckad ! jag ser fram emot den !

btw, så är jag -8kg lättare nu.
det har gått fort i början, jag tror jag har gått ner på varenda ställe på kroppen :)
därav vet jag inte om det syns så bra, men vågen visar iallafall att jag minskat 8kg nu.
hur som helst så känns det när jag provar gamla kläder, som nu idag ska jag ha ett par vita knickers jeans, dem kom jag inte i sist jag provade, men nu gör jag det och jag är glaaad :D

ha en kanon fredag nu, samt helg sedan !

och än en gång till alla studenter, stort grattis !

1 kommentar:

Anonym sa...

gud va roligt , inte visst jag att du hade blogg :)
ha en bra lördag du med ! :)