torsdag 12 juni 2008

igår 11 juni 2oo8..

var dagen då vi tog bort gundi.
nu finns det endast otroligt fina minnen kvar ifrån henne, och det känns skönt att hon har fått somna in.
vad skönt det måste vara att vara ett djur, att man kan få hjälp att gå bort när man har det som värst, att bara få somna in liksom.
igår blev det mycket gråt.
att säga hejdå till gundi var det värsta jag gjort i hela mitt liv, och gud vad ont det gjorde.
bara det att veta att jag aldrig mer skulle få se henne..usch alltså.
har jag aldrig sagt att jag hatar cancer så gör jag det nu !
vilken jävla sjukdom, jag tycker den borde gå att utrota.


gundi, fina minnen har vi kvar av dig, och jag är otroligt glad över att jag fick lära känna dig den tid du var hos oss.
du är helt klart den bästa hund jag någonsin känt !
jag älskar dig, och du lever vidare i mina tankar !

___________________________________________________

igår på jobbet var en jobbig dag, blev många timmars slit.
förmiddagen var sjukt tråkigt, men kvällen när det var stolt & nykter var helt okej !
var riktigt roligt att jobba då faktiskt :)
ungdomar som sprudlade av glädje, man får så mycket tillbaka av sådana här kvällar !
allt blir så himla roligt, och tillsammans så skapar vi en stämning som är sjukt bra !

på lördag kommer emma hem !
det ska bli så skönt att ha henne hemma. som jag saknat henne nu !
att få prata av sig lite och låta henne lyssna, såsom bara hon kan.
det längtar jag efter !

imorgon är det student, mina fina kusiner christoffer o robin tar studenten !
så det ska bli riktigt roligt faktiskt :)
något positivt att se fram emot !

nu orkar jag inte skriva mer faktiskt.
jag ska rensa mina tankar lite nu tänkte jag..
ha en skön torsdag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja hittils två i vår familj/släkt har gått stryk i den där jävla sjukdommen! Varför ska den finnas ?